Segítségre van szüksége?
+40371.784.556Szállítási Információk
Szállítás
A szállítás a VEVŐ által a Weboldalon történő megrendeléskor megadott címre történik.
A szállítás a megrendelés visszaigazolásán feltüntetett feltételek szerint történik, amelyet az ELADÓ közöl a VEVŐVEL. A szállítási feltételek a megrendelés tényleges kifizetését követően kerülnek elszámolásra.
Ha a VEVŐ megrendelése több, különböző jellegű termékből áll, amelyek gyártási ideje eltérő lehet, a VEVŐnek lehetősége van arra, hogy megrendelését több külön csomagban, különböző időpontokban, a maximális szállítási határidő betartásával szállíttassa ki.
Késleltetett szállítás: a megrendelés leadásakor a VEVŐnek lehetősége van arra, hogy késleltesse a termék kiszállítását, ill. Késleltetett szállításról akkor beszélünk, ha a VEVŐ a termékének az ELADÓ által eredetileg tervezettnél későbbi időpontot választ a szállításra (például építkezés esetén). Ha a VEVŐ a késleltetett szállítási módot választja, akkor a VEVŐ-nek tizenöt napot kell hagynia arra, hogy a termékeket átadhassák neki.
Másrészt, ha a VEVŐ a szállítási határidőt később kívánja módosítani (például építési késedelem miatt), az ezzel a módosítással kapcsolatos adminisztratív költségeket egy kiegészítő ajánlat alapján számlázzák ki.
A Todome vállalja, hogy minden szükséges eszközt bevet a megadott szállítási határidők betartása érdekében. Így a szállítási késedelem esetén, amelyről az ELADÓ értesül, az ELADÓ vállalja, hogy a lehető leghamarabb értesíti a VEVŐT.
A szállítást a sajátos fuvarozóinkkal végezzük.
Amikor a termékek elhagyják a gyárat, speciális fuvarozóink legfeljebb 5 napon belül felveszik a kapcsolatot a VEVŐVEL. Ezért a VEVŐ feladata, hogy elsőbbséget adjon egy olyan mobiltelefonszámnak, amelyen elérhető.
A VEVŐ felelőssége, hogy a fuvarozóval egyeztetett időpontban a termékek átvételére rendelkezésre álljon. Ha a szállítási napon történő kézbesítéskor a VENDÉG a fuvarozó előzetes értesítése nélkül nem tudta átvenni a terméket, akkor új szállítási időpontot kell kitűzni. A szállítás és az új szállítási időpont átütemezése szintén kiegészítő ajánlat alapján kerül kiszámlázásra.
Általános információk
Ami a termékeket illeti, az ügyfélnek kell segítenie a kirakodásban, minden biztonsági óvintézkedést és óvintézkedést megtéve saját magára, a sofőrökre és a járművekre vonatkozóan.
Az ügyfél felelőssége továbbá, hogy a megrendelt termékek kirakodásához egy legfeljebb 33 tonnás teherautó számára könnyű hozzáférést biztosítson. A termék kirakodásához a termék tárolási helyéhez a lehető legközelebbi szabad területet kell biztosítani.
Ha a fuvarozó úgy találja, hogy a szállítás nem lehetséges, akkor a megrendelőlapon megadott szállítási címhez minél közelebbi új szállítási pontról állapodik meg Önnel. Ezért az esetleges többletköltségek Önt terhelhetik.
A VÁSÁRLÓ vagy képviselőjének aláírása papíron vagy digitálisan igazolja a csomagok kézbesítését.
A VEVŐ által megjelölt szállítási cím hibája esetén az ELADÓ nem vállal felelősséget a hibáért vagy a szállítási késedelemért. A termék platformon történő visszaküldése esetén az esetleges újraszállítási költségek a VEVŐT terhelik.
A szállítási költség összege a csomag súlya és a megrendelés visszaigazolásakor kiválasztott szállítási mód alapján kerül kiszámításra.
Amennyiben az ÜGYFÉL által megrendelt termék végül nem elérhető, az ELADÓ tájékoztatja a VEVŐT, aki elállhat vagy felmondhatja a szerződést, és legkésőbb harminc napon belül visszatéríti az árát.
Abban az esetben, ha az ELADÓ vis maior, rossz időjárás vagy egyéb olyan körülmény miatt nem tudja kiszállítani a megrendelt terméket, amely nem az ő hibájából következik be, erről a VEVŐT tájékoztatja. Egy hónap elteltével, ha az ELADÓ úgy ítéli meg, hogy nem tudja teljesíteni a megrendelést, visszatéríti a VEVŐ által kifizetett összeget.
Terjedelmes termékeinknél (Pergola, Autóbeálló, Szabadon álló, Kapu) szállítási áraink a kiszállítási pont teherautóval való megközelíthetőségétől függenek 33t-ig. Egyébként az árak változhatnak, és további számlázás tárgyát képezhetik, különös tekintettel az elvégzendő szolgáltatásokra, a szállítandó áruk jellegére, súlyára, mennyiségére, a távolságra és a felhasznált anyagokra.
Recepció
Minden kiszállítás megtörténtnek minősül, amint a Terméket a fuvarozó a Vevő rendelkezésére bocsátja, a szállító által használt ellenőrző rendszer alapján.
A Todome által szállított bármely Termékhez mellékelni kell a szállítólevelet vagy a szállítási elismervényt. A szállítólevelet vagy fuvarlevelet a Megrendelőnek vagy az Ügyfél által erre felhatalmazott személynek alá kell írnia. Szállítólevél vagy szállítási utalvány hiányában a Megrendelő köteles a Terméket visszautasítani.
A Megrendelő köteles a kiszállításkor minden vizsgálatot elvégezni a megrendelésére leszállított termékek sérülése, hiányossága, hibája vagy egyéb nyilvánvaló hibája szempontjából. Ennek az ellenőrzésnek a leszállított Termékek mennyiségére és állapotára kell vonatkoznia. A Megrendelőnek ellenőriznie kell különösen a csomagolás állapotát, a csomagok számát és a Termékek mennyiségét, referenciáját, állapotát és jellemzőit.